Spelkväll

Ikväll blir det spelkväll med några vänner! Synd att C måste plugga, hade 1000 gånger roligare om hon ville följa med.
Jag gillar E's förklaring om änderna, har dock en ny teori - kan det vara så att änderna helt enkelt simmar in i fiskenät och bara fastnar där, och dör av att vara under vattnet förlänge?
När jag ändå är inne på djur & natur, så hade jag och ovannämda C en diskussion om människor och lägre stående primater (eller helt enkelt apor) kan få avkomma. Lite som hästar och åsnor kan få mulor..
Så mycket frågor, så få svar!
Näe, nu ska vinnarskallen fram och jag ska dominera spelkvällen! Kanske att man ska ta med sig spank the monkey och visa var skåpet skall stå!!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0